Naše služby
Spoločnosť ACORE s.r.o. poskytuje účtovné a poradenské služby pre menšie a stredné firmy. S viac než 25 rokmi praxe v odbore, ponúkame kvalitný servis v oblasti účtovníctva a kompletné služby, ktoré Vám znížia čas a réžiu s účtovníctvom na úplné minimum.
Každému jednotlivému klientovi venujeme individuálnu pozornosť a osobný prístup. V závislosti od Vašich špecifických potrieb Vám ponúkneme riešenia šité na mieru.
Odbremeníme Vás od nutnosti orientovania sa v aktuálnych zákonoch a komunikácie s úradmi. Neustále sledujeme aktuálny legislatívny vývoj v odbore.
S nami nestratíte prehľad o aktuálnom stave Vášho účtovníctva. Doklady spracúvame priebežne, s prehľadnou archiváciou v papierovej aj elektronickej forme.
Účtovníctvo
Tím našich účtovníkov je vedený majiteľom spoločnosti s vyše 25 ročnou praxou v oblasti účtovníctva.
Samozrejmosťou sú pravidelné školenia, ktorých sa naši účtovníci zúčastňujú, aby udržali krok s neustále sa meniacou legislatívou a dokázali tak našim klientom zabezpečiť kvalitné služby a poradenstvo.
Vaše podnikanie od momentu svojho vzniku potrebuje osobu, ktorá je schopná vysporiadať sa s administratívnou záťažou súvisiacou s Vašim podnikaním.
Náš tím účtovníkov je schopný prevziať túto ťarchu na seba, vytvoriť a spravovať prehľadnú účtovnú databázu, zriadiť komunikačné prostredia s jednotlivými inštitúciami, s ktorými sa dostanete do styku.
Zabezpečíme pre Vás:
⇒ vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva podľa platnej legislatívy, prevzatie dokladov, prvotnú kontrolu formálnej správnosti Vašich účtovných dokladov, prvotné posúdenie daňovej oprávnenosti nákladov a následnú komunikáciu
- Vedenie pokladničných záznamov
- Vedenie bankových záznamov podľa výpisov
- Vedenie vystavených faktúr
- Vedenie prijatých faktúr
- Spárovanie Vašich pohľadávok a záväzkov s finančnými operáciami za účelom inventarizácie
- Reporting
⇒ spracovanie a podanie ročnej účtovnej závierky
⇒ spracovanie a podanie daňových priznaní (daň z príjmov, DPH, daň z motorových vozidiel)
⇒ vypracovanie výročnej správy
⇒ zastupovanie a komunikácia so štátnymi inštitúciami (Daňový úrad, Colný úrad, Štatistický úrad, atď.)
⇒ kontrola a dohľad nad fungovaním interného účtovného oddelenia, optimalizácia účtovných procesov
⇒ tvorba vnútropodnikových smerníc v oblasti účtovníctva
Mzdy a personalistika
Ak potrebujete profesionálnu pomoc v oblasti miezd a personalistiky, obráťte sa na nás s dôverou. Nechajte na náš tím prebrať starostlivosť o spracovanie miezd vo vašej spoločnosti, s odbornosťou zastrešíme celú mzdovú agendu.
Zabezpečíme pre Vás:
⇒ výpočet miezd, daní a odvodov, zrážok zo mzdy zamestnancov
⇒ príprava a distribúcia výplatných pások jednotlivým zamestnancom
⇒ prihlásenie a odhlásenie zamestnancov v príslušných štátnych inštitúciách pri nástupoch a výstupoch
⇒ príprava potrebných výkazov a hlásení pre štátne inštitúcie (Daňový úrad, Sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, Štatistický úrad, )
⇒ príprava štatistických výkazov pre Štatistický úrad
⇒ zastupovanie a komunikácia so štátnymi inštitúciami
⇒ ročné zúčtovanie dane zo závislej činnosti zamestnancov
⇒ príprava platobných príkazov na úhradu miezd, daní a odvodov a zrážok z miezd
⇒ príprava reportov podľa Vašich požiadaviek
⇒ udržiavanie personálnych zložiek zamestnancov
⇒ archivácia mzdovej a personálnej agendy
Poradenské služby
Ponúkame Vám nielen spracovanie účtovnej, mzdovej a personálnej agendy, ale predovšetkým cenné profesionálne poradenstvo a riešenia na mieru pre Vaše podnikanie.
Sme stabilným a spoľahlivým partnerom, našim cieľom je individuálny prístup pri riešení Vašich potrieb, zabezpečiť Vám komplexné služby pod jednou strechou a všetko potrebné pre Vaše strategické rozhodovania v podnikaní.
Zabezpečíme pre Vás:
⇒ poradenstvo a konzultácie v oblasti účtovnej a daňovej problematiky
⇒ optimalizáciu daňovo-odvodového zaťaženia v rámci platnej legislatívy
⇒ prípravu reportov podľa Vašich požiadaviek, ich vyhodnotenie, konzultácie
⇒ audit a daňové poradenstvo
⇒ prípravu podkladov pre účely auditu, asistenciu počas auditu
⇒ zastupovanie v prípade daňovej kontroly
⇒ kontrolu a dohľad nad fungovaním interného účtovného oddelenia, optimalizáciu účtovných procesov
⇒ tvorbu vnútropodnikových smerníc v oblasti účtovníctva
⇒ založenie a registráciu novej spoločnosti vrátane poskytnutia sídla a súvisiacich administratívnych služieb
⇒ prípravu a realizáciu zmien v spoločnostiach a ich zápis do obchodného registra (zmena názvu spoločnosti, sídla, spoločníkov, konateľov a pod.)
⇒ iné poradenské služby podľa konkrétnych požiadaviek klienta
Doplnkové služby
Reporting
Vďaka nášmu pravidelnému reportingu si udržíte dohľad nad aktivitami Vašej firmy, nech je akokoľvek veľká.
Pravidelný reporting je služba pre tých, ktorí potrebujú plnohodnotný dohľad nad jednotlivými účtovnými aktivitami, no zároveň na to potrebujú podporu profesionálov vo svojom odbore.
Ponúkame Vám reporting ušitý na mieru Vám a vašej firme, ktorý nastavíme podľa vašich očakávaní a potrieb. Takýto reporting môže byť komplexný a pokrývať všetky stránky účtovníctva alebo čiastkový, zameraný na špecifické aktivity, ktoré sú pre vás najdôležitejšie.
Registrácia k DPH
Postaráme sa o akýkoľvek typ registrácie k DPH, ktorú ustanovuje zákon – povinnú, dobrovoľnú, skupinovú, pre zahraničné osoby či iné, špecifické formy. Vybavíme kompletnú dokumentáciu a jej vypracovanie, ale aj samotnú registráciu a komunikáciu s úradmi.